دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی
دیجیتال مارکتینگ,سئو

پرکاربردترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ در سال 2022

دیجیتال مارکتر ها وظیفه بزرگی بر دوش خود دارند زیرا در زمینه هایی که دائماً در حال تغییر هستند پیشرو هستند. قواعد بازی دائماً در حال تغییر هستند و شیوه هایی که زمانی تضمین شده بود که نتایج موفقیت آمیزی داشته باشند، اکنون توجه کسب و کار شما را جلب نمی کنند. آگاهی از همه تغییرات در این زمینه ضروری است، زیرا اگر با حوزه در حال توسعه همراه نباشید، ممکن است عقب بمانید. تیم موفق دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی جذاب ترین ابزارها و برنامه های مورد نیاز در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در ادامه مقاله بررسی می کند.

برترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ:

1. seo site checkup

تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

از دیدگاه متخصصان دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی، سئو یکی از مهم­ترین جنبه های دیجیتال مارکتینگ است، زیرا بدون آن حضور آنلاین شما به هیچ وجه مخاطب شما را جذب نمی کند. این وب سایت به نظارت بر سئوی شما و سئوی رقبایتان کمک می کند تا مطمئن شوید که از نظر سئو در مسیر درستی قرار دارید.

2. Google Analytics 

دیجیتال_مارکتینگ_مشهد_شهر_آی_تی

گوگل آنالیتیکس به احتمال زیاد پلتفرمی است که نام آن را شنیده اید. این ابزار تجزیه و تحلیل وب ترافیک وب سایت شما را ردیابی و گزارش می­کند که می­تواند در نظارت بر سلامت سایت شما مفید باشد. توصیه تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی به شما استفاده به صورت حرفه­ ای از این ابزار قدرتمند می­باشد.

3. canva

آژانس_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

سومین برنامه در لیست تیم با تجربه دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی، Canva است. Canva یک برنامه طراحی است که به شما امکان می دهد طرح های گرافیکی ایجاد کنید. اگر نیاز به ایجاد نمودار سریع برای رسانه های اجتماعی یا ایمیل دارید، این یک برنامه عالی است. این برنامه قالب های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد. همچنین سفارشی کردن قالب ها با سبک منحصر به فرد برندتان را برای شما آسان می­کند.

4. Buffer

دیجیتال_مارکتینگ_شهر_آی_تی

برنامه بعدی در لیست بهترین برنامه های دیجیتال مارکتینگ ما، Buffer است. Buffer یک برنامه زمان بندی رسانه های اجتماعی است که به شما کمک می­کند پست های رسانه های اجتماعی خود را از قبل برنامه ریزی کنید. با استفاده از این برنامه می­توانید به روز­رسانی های اجتماعی را برای پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین زمان بندی کنید.

در اپلیکیشن Buffer، می‌توانید پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را ردیابی کرده و عملکرد آنها را مشاهده کنید. این به شما امکان می­دهد پست های اجتماعی خود را نظارت کنید و تعامل را کنترل کنید. بنابراین، برای مثال، اگر شما یک نظرسنجی انجام می‌دهید، می‌توانید مشارکت پست را دنبال کنید تا ببینید چه کسی در نظرسنجی شرکت می‌کند و آیا افراد درباره اینکه چرا تصمیمی را گرفته‌اند نظر می‌دهند یا خیر.

همچنین یکی از مزیت های این برنامه از دیدگاه تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی این است که اگر نیاز به ایجاد تغییرات لحظه آخری در یک پست دارید، می توانید آن را در برنامه Buffer انجام دهید. برنامه Buffer یک برنامه عالی برای مدیریت حضور شما در رسانه های اجتماعی است.

5. Google AdWords

تیم_دیجیتال_مارکتینگ_شهر_آی_تی

ان نرم‌افزار یکی از بزرگ­‌ترین پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین است که به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تا به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند. از طریق این شبکه پرداخت به ازای کلیک صورت می‌گیرد، تبلیغ‌کنندگان به گوگل پول می‌دهند تا کاربران را بر اساس جستجوی کلمه کلیدی، کشور و نوع دستگاه‌شان هدف قرار دهد و تبلیغات خود را به کاربران علاقه‌مند به محصولاتشان تحویل دهد.

6. Facebook Ads Manager

شهر_آی_تی_دیجیتال_مارکتینگ

اگر در فیس‌بوک یا اینستاگرام تبلیغات اجرا می‌کنید، می­توانید از اپلیکیشن فیسبوک Ad Manager استفاده کنید. تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی این مژده را به شما می­دهد که این اپلیکیشن امکان اینکه کمپین های تبلیغاتی خود را در گوشی خود بررسی کنید و همچنین تغییراتی را ایجاد کنید به شما می­دهد. مدیریت تبلیغات فیس بوک به شما امکان می ­دهد برنامه های کمپین تبلیغاتی خود را ویرایش کنید و همچنین بودجه خود را تنظیم کنید. همچنین به شما این امکان را می­دهد که میزان هزینه های خود را برای تبلیغات خود پیگیری کنید و تعیین کنید که آیا نیاز به تغییر، کاهش یا افزایش بودجه دارید.

Marketo .7

شهر_آی_تی_در_مشهد_دیجیتال_مارکتینگ

Marketo یک پلتفرم اتوماسیون دیجیتال مارکتینگ است که به بازاریابان در این حوزه امکان می‌دهد ایمیل‌های شخصی‌سازی شده ارسال کنند و به عنوان مرکز برتر دیجیتال مارکتینگ عمل می‌کند.

Screaming Frog SEO Spider .8

برنامه_نویسی_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

این ابزار سئو یک خزنده وب سایت است که به طور خودکار لینک های وب سایت، تصاویر، CSS، اسکریپت و برنامه ها را جستجو می کند که همه اینها بر سئوی سایت شما تأثیر می گذارد.

Mention .9

دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_گروه_مهندسی_شهر_آی_تی

اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های دیجیتال مارکتینگ برای نظارت بر نام‌های تجاری هستید، پیشنهاد تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی به شما mention است. این برنامه برای کمک به شما در ردیابی نام های تجاری در همه سیستم عامل ها طراحی شده است. به شما این امکان را می‌دهد که از هر مکالمه ای در مورد برند خود مطلع باشید.

ابتدا، می‌­توانید هرگونه اشاره ای به نام تجاری خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها یا سایت های خبری مشاهده کنید. شما می‌­توانید از مکالمات مربوط به نام تجاری خود، چه خوب یا بد، مطلع باشید و در صورت نیاز اقدام کنید. این یک ابزار عالی برای کمک به شما در ایجاد تصویر برند بهتر برای کسب و کارتان است.

Tawk.to .10

آژانس_دیجیتال_مارکتینگ_شهر_آی_تی

Tawk.io یک برنامه پیام رسانی رایگان است که به شما این امکان را می­‌دهد که با افرادی که از سایت شما بازدید می­‌کنند چت کنید و بازدیدکنندگان را در وب سایت خود نظارت کنید. می­‌توانید به بازدیدکنندگان پیام دهید یا می توانید افراد تیم خود را ردیابی کنید که چه کسانی با بازدیدکنندگان چت می‌کنند و همچنین می­توانید سابقه چت را مرور کنید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد ارتباطات بهتری ایجاد کنید و به مشتریان خود کمک کنید تا پاسخ های مورد نیاز خود را دریافت کنند. Tawk.to همچنین چندین ویژگی عالی برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد، مانند نظارت بر بازدیدکنندگان در زمان واقعی و تنظیم پیام های میانبر از پیش تعریف شده برای پاسخ سریع به سؤالات. از دیدگاه تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی  مزیت این برنامه این است که برقراری ارتباط با مخاطبان را برای شما آسان می کند.

11. Lumens5

خدمات_شبکه_شهر_آی_تی

خبر جذاب تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی برای شما این است که ایجاد ویدیو آن‌طور که انتظار دارید دشوار نیست.  Lumen5 به طور خودکار با استفاده از مقالات وبلاگ موجود و سایر محتوای شما، ویدیوها را تولید می­کند و از هوش مصنوعی برای مطابقت کلمات با تصاویر و سایر رسانه ها استفاده می­کند. نتایج، ویدیوهای جذاب و مناسب رسانه های اجتماعی هستند که حرفه ای به نظر می­رسند، اما ساخت آن فقط چند دقیقه زمان می برد.

12. Trello

مدیریت پروژه خوب برای اطمینان از موفقیت بازاریابی صنعتی بسیار مهم است. یکی از بهترین برنامه های مدیریت پروژه موجود، Trello است و همراه با یک کتابچه راهنمای تعاملی برای کمک به یادگیری شما ارائه می­شود، بنابراین هیچ بهانه ای برای نادیده گرفتن این منبع وجود ندارد. Trello به شما این امکان را می­دهد تا به سرعت پروژه را با چک لیست های دقیق تنظیم کنید، وظایف را بین تیم خود توزیع کنید، گردش کار را کنترل کنید و اعلان های مهم را برنامه ریزی کنید، در حالی که بسیار شهودی و آسان برای استفاده باقی می­مانند.

تیم_دیجیتال_مارکتینگ_شهر_آی_تی_مشهد

در چشم انداز دیجیتال امروزی، کسب و کار را می­توان در هر زمان و هر مکان انجام داد. این بدان معناست که شما و تیم دیجیتال مارکتینگ شما باید همیشه و در هر جایی که خریداران شما هستند در بهترین حالت خود باشد.

از دیدگاه متخصصان دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی این برنامه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به یک دیجیتال مارکتر سازنده‌تر تبدیل شوید. با این حال، همه این رشته ها (نوشتن محتوا، تجزیه و تحلیل، سئو، طراحی، CRO، رسانه های اجتماعی و غیره) نیاز به زمان و تخصص زیادی دارند. اگر به چیزی بیش از یک برنامه یا ابزار نیاز دارید، تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی می­تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

منابع

bitly

shorturl

کلمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ:

دیجیتال مارکتینگ، معنی دیجیتال مارکتینگ، شرکت دیجیتال مارکتینگ، سایت دیجیتال مارکتینگ، نرم افزار های دیجیتال مارکتینگ

تصویر نویسنده
حانیه زمانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *