تیم_سئو_در_مشهد_شهر_آی_تی_در_مشهد
سئو

13 نکته بهبود سئوی خارجی سایت که باید بدانید! (بخش اول)

آیا به دنبال بهترین تکنیک های سئوی خارج از صفحه هستید؟ ما در این مقاله، 13 تکنیک برتر بهبود سئوی خارج از صفحه از دیدگاه متخصصان حرفه ای سئوی شهر آی تی را فهرست کرده ایم.

سئوی خارجی چیست؟

تیم_برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی

سئوی خارج از صفحه (که سئوی خارج از سایت نیز نامیده می شود) به هر اقدامی که خارج از وب سایت خود برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو انجام می دهید اشاره دارد. این اغلب شامل ایجاد لینک، نوشتن پست مهمان، مدیریت رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است.

تیم با تجربه سئو شهر آی تی معتقدند که، سئوی خارج از صفحه اغلب با فعالیت های لینک سازی مرتبط است، اما اگر می خواهید از مزیت رقابتی لذت ببرید، تاکتیک های بیشتری برای پیاده سازی وجود دارد. تاکتیک هایی مانند برندسازی، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و هر چیز دیگری وجود دارد که می تواند بخشی از استراتژی سئوی خارج از صفحه شما باشد.

چرا به سئو خارج از صفحه نیاز دارید و چرا مهم است؟

گروه_مهندسی_شهر_آی_تیدر_مشهد

با تغییر مداوم الگوریتم های گوگل، تیم موفق و برجسته شهر آی تی همچنان معتقد است که سئوی خارج از صفحه نقش مهمی در توانایی صفحه وب برای رتبه بندی دارد. اگرچه هنوز مشخص نیست که گوگل چه عواملی را برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نظر می‌گیرد، مطالعه Moz نشان داد که سئوی خارج از صفحه حدود 50 درصد رتبه‌بندی را به خود اختصاص می‌دهد.

شهر_آی_تی_تیم_برنامه_نویسی_در_مشهد

از آنجایی که گوگل هنگام رتبه بندی یک صفحه وب بسیاری از فاکتورهای سئوی خارج از صفحه را در نظر می گیرد، رتبه بندی تنها به دلیل محتوای خوب بسیار دشوار است. به طور خلاصه، آنچه صاحبان وب سایت باید به دنبال آن باشند، ترکیبی از محتوای با کیفیت بالا + بک لینک های معتبر از سایت های مورد اعتماد است. در ادامه قصد داریم تا مهم ترین نکات بهبود سئوی خارجی را از دیدگاه تیم با تجربه سئو شهر آی تی بیان کنیم.

1. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا

تیم_سئو_در_مشهد_ایجاد_بک_لینک_شهر_آی_تی

بسیاری از افراد سئوی خارج از صفحه را با لینک سازی مرتبط می دانند. در واقع، لینک ها نقش مهمی در بهبود اعتبار دامنه وب سایت شما دارند. اگر بک لینک قوی برای سایت خود ایجاد کرده اید، به گوگل کمک می کند تا ارزش صفحات وب سایت شما را تعیین کند و در نهایت به شما در رتبه بندی بالاتر در جستجوها کمک می کند.

در سئوی خارج از صفحه، کیفیت بر کمیت پیروز می شود، به عنوان مثال: دریافت یک لینک از یک وب سایت مرتبط سودمندتر از صد لینک غیر مرتبط است. تیم سئو شهر آی تی معتقد است که ایجاد یا ساخت بک لینک درسایت، DNA سئو خارجی است. بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا از ارتباط و اعتبار محتوای وب سایت مطلع شوند. داشتن بک لینک های مرتبط بیشتر منجر به رتبه بالاتر در مقایسه با وب سایت های خاص با بک لینک پایین تر می شود.

برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی

اساسا دو نوع لینک اصلی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش عملکرد سئوی خارج از صفحه کمک کند. این شامل پیوندهای طبیعی/ارگانیک و پیوندهای دستی است.

پیوندهای طبیعی بدون قصد شما ساخته یا ایجاد می شوند. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس برخی از لینک های آموزشی را از سایت شما قرار داده است. این پیوندها اعتماد، تأیید و قدردانی زیادی را نشان می دهد که برای همیشه باقی خواهد ماند.

پیوندهای دستی با هدف تبلیغ یا بازاریابی کسب و کار شما ساخته یا ایجاد می شوند. مثل اینکه از شخصی بخواهید به سایت شما بک لینک بدهد یا اینکه فلان اینفلوئنسر محتوا را به اشتراک بگذارد. لینک های دستی می توانند هم رایگان باشند و هم پولی.

2. اول کار خود را انجام دهید

دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_تیم_شهر_آی_ـی

اشتباه رایجی که ناشران مرتکب می شوند این است که محتوا تولید می کنند و سپس تلاش می کنند تا سایت های دیگر را به محتوای آنها پیوند دهند. از دیدگاه متخصصین سئو شهر آی تی یک راه موثر برای ایجاد سئوی خارج از صفحه، این است که قبل از انتشار محتوای خود، ارتباط خود را انجام دهید. نه تنها قبل از انتشار بازخورد عالی دریافت خواهید کرد، بلکه مطمئن خواهید شد که سایت‌های مرتبط و باکیفیت در زمان انتشار به محتوای شما پیوند داده می‌شوند.

3. ساخت برند

طراحی_سایت_در_مشهد_شهر_آی_تی

ساخت برند باید بخشی از استراتژی کلی سئو شما باشد. معیارهای سنجش موفقیت برندتان چیست؟

جستجوهای برند

قوی ترین شاخصی که نشان می دهد شما در حال ساختن برند خود هستید، افزایش جستجوهای برند است. این جستجوهای برند می تواند شامل نام برند، محصولات و خدمات یا نام دامنه شما باشد. برای مشاهده اینکه چگونه جستجوهای برند شما در طول زمان تغییر می کند، به ابزار مرور کلی کلمه کلیدی بروید، نام برند خود را وارد کنید و کادر “Trends” را علامت بزنید تا ببینید حجم جستجو در ماه گذشته چگونه تغییر کرده است.

4. بازاریابی محتوا

شهر_آی_تی_برنامه_نویسی_در_مشهد

وقتی به بازاریابی محتوا فکر می کنیم، تصور می کنیم که همه چیز در مورد ایجاد و انتشار محتوا است. اما، نگاهی به تصویر گسترده تر به شما می گوید که بازاریابی محتوا شامل سئوی خارج از صفحه و سئو داخلی است. وقتی محتوایی را در هر نقطه از وب منتشر می کنید، به آن بازاریابی محتوا می گویند. نوشتن یک پست مهمان برای یک وب سایت یا انتشار مقاله ای که توسط یک سایت معتبر به آن لینک داده می شود، همگی نمونه هایی از بازاریابی محتوا هستند.

بازاریابی محتوا انتشار محتوای ارزشمند و جذابی است که دیگران می خواهند به آن پیوند دهند یا به اشتراک بگذارند. بنابراین، تاکتیک بازاریابی محتوا ارتباط نزدیکی با ایجاد لینک، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و شهرت برند دارد.

5. سئوی محلی (GMB و قرار ملاقات)

تیم_سئو_در_مشهد_شهر_آی_تی

در حالی که سئوی محلی خود شاخه ای از سئو است، از دو طریق به سئوی خارج از صفحه کمک می کند: از طریق Google My Business و نقل قول ها.

کسب و کار من را در گوگل جستجو کنید

Google My Business (GMB) نقش مهمی برای هر کسب و کار محلی ایفا می کند که می خواهد حضور آنلاین خود را افزایش دهد. از آنجایی که 46 درصد از تمام جستجوهای آنلاین محلی هستند، واضح است که اگر وب سایت شما در نتایج محلی GMB ظاهر نشود، رقبای شما نسبت به شما برتری خواهند داشت. GMB وب سایت شما نیست، اما نمی توانید اهمیت آن را در رتبه بندی بسته های نقشه محلی نادیده بگیرید.

نقل قول ها

اگر به دنبال رتبه بندی کسب و کار خود در بسته نقشه محلی و همچنین SERP هستید. پیشنهاد تیم باتجربه شهر آی تی به شما ثبات است. بدون ثبات، به دلیل تفاوت در نام، آدرس یا شماره تلفن کسب و کار شما، کسب و کار شما قابل اعتماد به نظر نمی رسد.

6. رسانه های اجتماعی

رسانه_های_اجتماعی_برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در نحوه تعامل کاربران با کسب و کارها دارند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند: اینستاگرام، تلگرام، توییتر و… اکنون به عنوان موتورهای جستجو برای کمک به کسب و کارها با مخاطبان خود و بالعکس استفاده می شوند. اگرچه اشتراک‌گذاری اجتماعی یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، اما می‌تواند به شما کمک کند به مشتریان بالقوه‌ای برسید که به دنبال پاسخ‌هایی برای پرسش‌های خاص مرتبط با کسب‌وکار شما هستند یا با برندهای مناسب برای نیازهایشان تعامل دارند.

علاوه بر این، رسانه های اجتماعی یک روش ارتباطی خوب برای کسب و کار شما هستند. اگر مشتریان شما بخواهند درخواستی مطرح کنند یا شکایتی داشته باشند، ابتدا از طریق رسانه های اجتماعی با شما تماس خواهند گرفت. مهم است که در رسانه های اجتماعی فعال بمانید تا مشتریان فعلی و بالقوه شما بتوانند شما را در طول سفر خریدار خود پیدا کنند.

شهر_آی_تی_تیم_سئو_در_مشهد

امیدواریم از این راهنما لذت برده باشید. اگر تا به اینجا ازاین مقاله و نکات بیان شده درباره راه های بهبود سئوی خارجی سایت از دیدگاه متخصصان سئوی شهر آی تی  لذت کافی را برده اید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به بخش دوم این مقاله مراجعه کنید…

منابع

bitly

shorturl.at

کلمات مرتبط:

گروه برنامه نویسی مشهد، سئو وب سایت در مشهد، آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد، برنامه نویسی در مشهد، دیجیتال مارکتینگ در مشهد، نصب و راه اندازی شبکه در مشهد

تصویر نویسنده
حانیه زمانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *