سئو_شهر_آی_تی_طراحی_سایت
سئو

13 نکته بهبود سئوی خارجی سایت که باید بدانید! (بخش دوم)

سئوی خارجی” به اقداماتی اشاره دارد که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا بر رتبه شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) تأثیر بگذارد. اگرچه بسیاری از افراد سئوی خارجی را با لینک سازی مرتبط می دانند، اما در واقع فراتر از آن است. اگر به دنبال جامع ترین راهنمای سئوی خارجی سایت می گردید توصیه ما به شما این است که این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله از وبلاگ شهر آی تی به بیان ادامه فعالیت‌هایی که منجر به بهبود سئوی خارجی سایت می شوند می پردازیم.

سئوی_خارجی_تیم_سئو_در_مشهد

برای کسب اطلاعات کامل تر درباره راهکارهای افزایش سئوی خارجی سایت به بخش اول این مقاله در وبلاگ شهر آی تی مراجعه کنید. در ادامه قصد داریم تا بخش دوم از مهم ترین نکات بهبود سئوی خارجی را بیان کنیم.

 7. اینفلوئنسر مارکتینگ

دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

اینفلوئنسر مارکتینگ چند سالی است که به نقطه اوج خودش رسیده. این کار با اینفلوئنسرها شروع شد که در فیس‌بوک و اینستاگرام پست‌های حمایت شده قرار می‌دادند، اما اکنون به پلتفرم‌های دیگری مانند یوتیوب، تیک تاک و موارد دیگر گسترش یافته است. از دیدگاه متخصصان سئوی شهرآی تی اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه و ایجاد آگاهی از برند است.

یکی از راه هایی که از طریق آن می توانید اینفلوئنسر مارکتینگ را انجام دهید، ارتباط با وبلاگ نویسان است. ممکن است ایجاد لیستی از وبلاگ نویسان برترزمان ببرد، اما، می توانید به تدریج با آنها در تماس باشید و روابط خوبی را ایجاد کنید. هنگامی که زمان تبلیغ محصول یا خدمات شما فرا می رسد، می توانید از این وبلاگ نویسان بخواهید که آنها را تأیید کنند یا آنها را در وب سایت / پلت­فرم های رسانه های اجتماعی خود بررسی کنند.

8. مناسبت ها

تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

رویدادها می توانند به سئوی خارجی وب­سایت شما کمک کنند. رویدادهای آنلاین مانند وبینارها و جلسات مجازی می­توانند راهکار های زیادی برای تقویت نام تجاری شما داشته باشند. تیم موفق و با تجربه سئوی شهر آی تی همچنین به شما توصیه می­کند آنها نه تنها برای جذب مخاطبان شما مفید هستند، بلکه در ایجاد سر و صدا در مورد تجارت شما نیز کارساز هستند.

9. ارسال تصویر

طراحی_سایت_در_مشهد_شهر_آی_تی

عکس های خود را در وب­ سایت های ارسال تصویر محبوب به اشتراک بگذارید. پیشنهاد متخصصان سئوی شهر آی تی این است که قبل از ارسال تصاویر خود، آنها را با URL و برچسب عنوان صحیح بهینه کنید. قبل از ارسال تصاویر خود، بررسی کنید که آیا عنوان، توضیحات و برچسب مناسبی دارند یا خیر.

10. پست مهمان

آژانس_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_برنامه_نویسی_شهر_آی_تی

پست مهمان، زمانی که به روش درست استفاده شود، می تواند چیزی بیشتر از بک لینک های با کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از رایج ترین تاکتیک های لینک سازی پست مهمان است که توسط وب مسترها استفاده می شود زیرا به طور موثر لینک های با کیفیت ایجاد می کند. اهداف اصلی شما از پست مهمان باید جذب مشتریان جدید، ساختن برند شما و افزایش آگاهی از برند باشد. از دیدگاه تیم سئوی شهر آی تی ایجاد پست مهمان نیز یکی از راه های موثر برای افزایش سئوی خارجی سایت می باشد.

11. پادکست

برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی

این روزها پادکست ها بسیار محبوب هستند. اگر هنوز از آنها استفاده نمی کنید، فرصت های فوق العاده ای را از دست می دهید. پادکست ها برای دستیابی به مخاطبان جدید از طریق منابعی که محدود به موتورهای جستجو نیستند مفید هستند. از آنجایی که بسیاری از کسب‌وکارها با بازاریابی پادکست سازگار نشده‌اند، می‌تواند فرصتی عالی برای کسب درآمد از مشتریان جدید و رشد کسب‌وکارتان باشد.

12. بررسی

شهر_آی_تی_در_مشهد_دیجیتال_مارکتینگ_سئو_برنامه_نویسی

93٪ از مردم اذعان می کنند که بررسی های آنلاین بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. وقتی صحبت از استراتژی‌های سئوی خارجی می‌شود نظرات هنوز دست کم گرفته می‌شوند. از منظر تیم باتجربه سئوی شهر آی تی، نظرات کاربران برای مدیریت شهرت آنلاین عالی هستند. گوگل از بررسی ها برای استخراج سیگنال های برند استفاده می کند که می تواند بر رتبه شما در نتایج جستجو تأثیر بگذارد. چه آنها را در صفحه خود دریافت کنید و چه در پلتفرم های شخص ثالث، نظرات مثبت می تواند اعتماد مخاطبان شما را ایجاد کند و تبدیل ها را افزایش دهد.

13. پیوند محتوا

طراحی_سایت_برنامه_نویسی_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

پیوند محتوا در تمام سایت هایی انجام می شود که بخشی از یک شبکه متعلق به ناشران را تشکیل می دهند. این امر اجازه می دهد تا محتوای جدید به طور مداوم در سایت منتشر شود. یاهو نمونه ای از یک پلتفرم با محتوایی است که از منابع مختلف پخش شده است. پیوند محتوا می تواند به شما امکان دهد محتوای خود را تقویت کنید، که می تواند تأثیر مثبتی بر سیگنال های برند داشته باشد.

چگونه از مجازات های گوگل برای لینک های غیر طبیعی در سئوی خارجی جلوگیری کنیم؟

برنامه_نویسی_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

بک لینک ها برای رتبه بندی سایت شما در SERP بسیار مهم هستند. اما بک لینک ها را نمی توان بدون ذکر لینک های غیر طبیعی و جریمه های گوگل به طور کامل مورد بحث قرار داد. با این حال، لینک های سایت های معتبر دیگر برای گوگل اهمیت زیادی ندارند. گوگل تمرکز خود را روی هدف کاربر، محتوای ارزشمند و بهینه سازی کاربر معطوف کرده است. تمرکز بیشتر روی هدف جستجوی کاربر است، تا عبارت جستجوی مورد استفاده آن ها.

ممکن است بخواهید تا آنجا که می توانید از جریمه Google اجتناب کنید زیرا بازیابی از آن می تواند واقعاً چالش برانگیز باشد. از دیدگاه تیم برجسته و با تجربه شهر آی تی تجزیه و تحلیل کامل بک لینک به شما کمک می کند تا لینک های خوب و بد موجود در سایت خود را تعیین کنید. همچنین شما می توانید با انجام کارهای خاصی که در ادامه بیان شده اند مطمئن شوید که سایت شما توسط موتور جستجو جریمه نمی شود.

1. ابتدا محتوا ایجاد کنید و برای کاربران بهینه سازی کنید

شهر_آی_تی_تیم_سئو_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد

آیا هنگام ایجاد محتوا در سایت خود، کاربران خود را در اولویت قرار می دهید؟ برای عمل به این امر، استفاده از کلمات کلیدی خود را چندین بار در مقالات خود به خاطر رتبه بندی متوقف کنید. این جریان طبیعی محتوای شما را می شکند و آن را کمتر قابل اعتماد می کند. با ادغام داده های به خوبی تحقیق شده در پست ها و مقالات وبلاگ خود محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.

2. انکرتکست ها را متنوع کنید

دیجیتال_مارکتینگ_برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی

هنگامی که پروفایل بک لینک خود را تجزیه و تحلیل کردید و مشاهده کردید که لینک های شما از کجا می آیند، باید انکر تکست های خود را متنوع کنید. متنوع کردن انکرتکست با استفاده از انواع عبارات کلیدی، نام های تجاری، و اصطلاحاتی است که به گوگل اجازه می دهد لینک های شما را طبیعی ببیند. همانطور که انکرتکست های خود را متنوع می کنید، مهم ­ترین اولویت شما باید مرتبط بودن باشد. Google تجزیه و تحلیل خواهد کرد که چگونه انکرتکست شما با موضوع کلی محتوا سازگار است.

از آنجایی که نمی توان کنترل کرد که از کجا لینک ها را دریافت می کنید، توصیه می­ کنیم از نام تجاری خود بیشتر در انکرتکست استفاده کنید. در نهایت، پیشنهاد متخصصان سئوی شهر آی تی این است که شما باید به دنبال دریافت بک لینک از وب سایت های معتبر باشید، لینک های نو­فالو را متعادل کنید تا محتوای خود را طبیعی تر کنید، و نام تجاری بیشتری کسب کنید.

سخن پایانی

برنامه_نویسی_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_سئو_شهر_آی_تی

عمل کردن به نکات ذکر شده در بالا به شما کمک می کند تا سئوی خارجی وب سایت خود را بهبود بخشید. تیم متخصص سئوی شهر آی تی در اینجا فقط 13 استراتژی را برای شما شرح داده است، اما گزینه‌های بیشتری وجود دارد که به شما در بهینه‌سازی سئوی خارجی سایت تان کمک می‌کند.

منابع

cutt.ly

shorturl

کلمات مرتبط:

سئوی داخلی و خارجی، طراحی سایت در مشهد، طراحی وبسایت مشهد، آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد، سئو وب سایت در مشهد، شهر آی تی

تصویر نویسنده
حانیه زمانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *