تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی
دیجیتال مارکتینگ

16 مهارت که هر دیجیتال مارکتر حرفه ای باید بداند! (بخش دوم)

اگر احساس می­کنید که به حرفه  بازاریابی دیجیتال علاقه دارید، اما نمی دانید که چه مهارت هایی لازم است تا به یک دیجیتال مارکتر حرفه ای تبدیل شود توصیه می‌کنیم این مقاله و بخش اول آن را که توسط تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی گرد آوری شده است به هیچ عنوان از دست ندهید. در بخش اول این مقاله 8 مهارت مورد نیاز نخست آمده است و در اینجا ادامه مهارت های مورد نیاز تبدیل به یک دیجیتال مارکتر حرفه ای بیان شده است.

 

تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

9. بازاریابی ایمیلی و خبرنامه:

ارسال ایمیل هنوز هم راه بسیار موثری برای دستیابی به مشتریان است. هر برندی که برای آن کار می‌کنید محتوایی خواهد داشت که می‌خواهد آن را توزیع کند، تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی معتقد است خبرنامه‌های ایمیل راهی عالی برای استفاده از پایگاه کاربران ایمیل برای گسترش دامنه دسترسی مشتریان و مردم عادی به محتوا هستند و توصیه می شود از آن بهره لازم را ببرید.

PPC_تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_ـتی

10. Google Adwords و PPC :

تعدادی از کسب و کارها می توانند به طور چشمگیری دامنه خود را افزایش دهند و از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، که به عنوان PPC نیز شناخته می‌شود، درآمد و شناخت برند بالایی ایجاد کنند. اگر بتوانید این کار را برای تجارت خود انجام دهید، برخی از مشاغل پردرآمد را در بازاریابی دیجیتال به دست خواهید آورد. برای اینکه PPC را به خوبی انجام دهید، باید بتوانید هم از نظر علمی و هم از نظر استراتژیک فکر کنید و با استفاده از Google Adwords و Google Analytics به طور موثر کمپین ها را ایجاد کنید، بهینه کنید و گزارش دهید.

شهر_آی_تی_تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد

11. بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) :

هدف بازاریابی دیجیتال باید هدایت ترافیک به یک وب سایت و تبدیل آن ترافیک به مشتری باشد. به منظور بهینه سازی CRO نکاتی در ادامه مطرح شده اند:

  • “تبدیل” را تعریف کنید:

برای انجام این کار ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام KPI را می خواهید اندازه گیری کنید.

  • سفر مشتری خود را ترسیم کنید:

ابتدا باید داده‌های مربوط به مشتریان خود را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید کدام یک از آنها بیشترین احتمال را برای تبدیل دارند.

  • فرآیند تبدیل فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید:

اکنون زمان آن است که از خود بپرسید: چرا بازدیدکنندگان سایت شما در حال حاضر تبدیل نمی شوند؟

  • به طور مداوم تست انجام دهید:

هنگامی که مشکلی را شناسایی کردید، می توانید راه حل های مختلفی را آزمایش کنید.

  • تجزیه و تحلیل کنید:

هنگام تجزیه و تحلیل نتایج خود، اهداف اصلی و KPI های خود را از دست ندهید.

  • بازبینی و تست مجدد انجام دهید:

این مرحله نهایی یک روند مداوم بهبود مستمر است.

دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

12. اتوماسیون بازاریابی :

اتوماسیون بازاریابی هنر ایجاد وظایف خودکار برای بازدیدکنندگان وب سایت است تا در وقت شما به عنوان یک بازاریاب صرفه جویی کند. مهم است که بدانید چگونه فرم‌ها را راه‌اندازی کنید، صفحات فرود ایجاد کنید و کمپین‌های قطره‌ای را فعال کنید که بازدیدکنندگان وب‌سایت را به مشتریان تبدیل کند.

پاورپوینت_تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد

13.طراحی پاورپوینت :

تا به امروز هیچ کس تا به حال برنامه ای ایجاد نکرده است که همه جا جایگزین پاورپوینت شده باشد. برای انجام ارائه های خود به مشتریانتان می توانید از پاورپوینت استفاده کنید. در بازاریابی دیجیتال، مهم است که بدانید چگونه یک پاورپوینت ایجاد کنید که فقط متن روی یک اسلاید نباشد. شما باید یک داستان را به هم گره بزنید و یک استراتژی را به وضوح ایجاد کنید.

اینفلوئنسر_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد

14. اینفلوئنسر مارکتینگ:

برندها می‌توانند با برقراری ارتباط با تأثیرگذاران آنلاین برای افزایش آگاهی از برند و توزیع یا تولید محتوا، سودهای کلانی به دست آورند. درک نحوه ارتباط با اینفلوئنسرها یک مهارت مهم بازاریابی دیجیتال است. اگر می‌دانید چگونه از ابزاری مانند Traackr برای یافتن و ردیابی تأثیرگذاران آنلاین استفاده کنید، از بازی جلوتر خواهید بود و در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

HTML_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی

15. HTML و CSS :

با نیاز به استفاده از وردپرس، نوشتن کپی و به روز رسانی وب سایت ها، به کارگیری اتوماسیون بازاریابی و درک CRO، دانستن HTML و CSS اولیه مفید خواهد بود. اگر بتوانید کد وب سایت را برای یک وبلاگ وارد کنید و عنوانی را به روز کنید، در وقت شما صرفه جویی می‌کند تا اینکه بخواهید به توسعه دهنده وردپرس سفارش انجام این کار را بدهید.

دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد_شهر_آی_تی_آنالیز

16. مهارت‌های خلاقانه و تحلیلی :

در نهایت، بازاریابی دیجیتال هم خلاقانه (عکاسی، کپی‌نویسی و طراحی) و هم تحلیلی است (Google Analytics، CRO، اتوماسیون بازاریابی). برای موفقیت واقعی در بازاریابی دیجیتال، باید بتوانید هنر و علم را در کار خود بگنجانید و درک کنید که چگونه این دو مجموعه مهارت مهم را به کار بگیرید.

متخصص_دیجیتال_مارکتینگ_تیم_دیجیتال_مارکتینگ_در_مشهد

اگر بتوانید در 16 مهارت گفته شده تسلط کافی را پیدا کنید تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی این اطمینان خاطر را به شما می دهد که از شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفه ای یاد خواهد شد.

 

منابع:

https://tinyurl.com/3py3dnex

https://bit.ly/3rOZzw9

تصویر نویسنده
حانیه زمانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *