طراحی_سایت_در_مشهد_شهر_آی_تـی_دیجیتال_مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ

16 مهارت که هر دیجیتال مارکتر حرفه ای باید بداند! (بخش اول)

اگر به می‌خواهید مسیر جذاب دیجیتال مارکتینگ را آغاز کنید یا اگر به دنبال افزایش مهارت فعلی بازاریابی دیجیتال خود هستید، تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی اینجاست تا به شما کمک کند.

در این مقاله ۱۶ مهارت در این حرفه که تیم دیجیتال مارکتینگ شهر آی تی در طول دوران فعالیت تخصصی خود از آن ها نهایت بهره را برده است، بیان شده است.

  دیجیتال_مارکتینگ_شهر_آی_تی_در_مشهد

1. نوشتن و ویرایش

این مهارت ممکن است مهمترین مهارتی باشد که باید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال نیاز است تا داشته باشید: شغلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد که محتوایش نیازی به نوشتن و ویرایش کردن نداشته باشد. به دلیل اهمیت بازاریابی محتوا، اگر بدانید که چه چیزی باعث ایجاد یک پست وبلاگ عالی می شود، چگونه محتوای عالی و منبع را بنویسید، و چگونه یک محتوای بد را به یک محتوای خوب تبدیل کنید، می توانید در حرفه بازاریابی دیجیتال خود بسیار پیشرفت کنید.                        تیم_سئو_در_مشهد_شهر_آی_تی_دیجیتال_مارکتینگ

2. SEO

احتمال کلیک روی نتایج جستجوی ارگانیک حدود 8.5 برابر بیشتر از نتایج جستجوی پولی است، بنابراین درک و استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در حرفه بازاریابی دیجیتال ضروری است. گروه مهندسی شهر آی تی در حوزه سئو افتخار فعالیت به صورت حرفه ای را داراست. امروزه تاکتیک های سئو کلاه سفید شامل بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی و ایجاد لینک از طریق بازاریابی اجتماعی و محتوای با کیفیت بالا می باشد. اما، باید تاکتیک‌های فنی سئو مانند به‌روزرسانی تگ‌های عنوان، تگ‌های H1 و H2 و ترکیب کلمات کلیدی را نیز بدانید.

در مورد کلمات کلیدی، به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ضروری است که بدانید چگونه کلمات کلیدی را برای گنجاندن در کپی وب سایت، وبلاگ ها و PPC برای ارائه نتایج برای برندهایی که برای آنها کار می کنید، جستجو کنید.

نصب_و_راه_اندازی_voip_در_مشهد_دیجیتال_مارکتینگ

3. مهارت های طراحی

امروزه بسیاری از بازاریابی دیجیتال توسط تصاویر بصری هدایت می شود. محتوای موجود در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی زمانی که با تصاویر عالی همراه باشد عملکرد بهتری دارد. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید بدانید که چگونه تصاویر بصری خود را ایجاد و ویرایش کنید.

اگر می‌توانید یک بنر تبلیغاتی، بنر ایمیل یا تصویر رسانه‌های اجتماعی را خودتان در فتوشاپ ادیت کنید که بسیار عالی است ولی اگر در فتوشاپ (یا برنامه دیگری از Adobe مهارت کافی را ندارید، ابزارهای زیادی مانند Canva برای کمک به شما وجود دارد).

برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی_دیجیتال_مارکتینگ

4. تبلیغات اجتماعی پولی

یکی ازبهترین راه ها برای دسترسی به بازدید افراد در حال حاضر در سایت های رسانه های اجتماعی و اطمینان از توزیع محتوای شما، استفاده از تبلیغات پولی است.

 

نصب_و_راه_اندازی_شبکه_شهر_آی_تی_دیجیتال_مارکتینگ

5. برند شخصی درجه یک

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، احتمالاً چهره یک برند خواهید بود، چه از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا یا حضور در یک کنفرانس. مهم است که یک حضور دیجیتال عالی آنلاین داشته باشید که نشان دهد شما فعال و حرفه ای هستید. علاوه بر این، با استفاده از سایت‌های محتوای برتر، برای ساختن برند شخصی خود و برای برندهایی که برای آن ها کار می کنید نهایت استفاده را ببرید.

طراحی_سایت_در_مشهد_شهر_آی_تی_دیجیتال_مارکتینگ

6. وردپرس

وردپرس اکنون 25 درصد از تمام سایت‌ها را در سراسر وب و 50 تا 60 درصد از سهم بازار جهانی CMS را در اختیار دارد که آن را به محبوب‌ترین CMS تبدیل می‌کند. New York Post، TED، Thought Catalog، USA Today، CNN،، TIME.com، Spotify، TechCrunch، CBS Local و NBC همگی از وردپرس استفاده می کنند، بنابراین این فقط ابزاری نیست که کسب و کارهای کوچک از آن برای اصلاح یک وب سایت استفاده می کنند. درک وردپرس و تمامی ویژگی ها و افزونه های آن مهارت بسیار خوبی در حرفه بازاریابی دیجیتال شما خواهد بود. این حتی به شما کمک می کند تا وب سایت و وبلاگ خود را برای تجارت خود راه اندازی کنید.

تیم_سئو_شهر_آی_تی_دیجیتال_مارکتینگ

7. مهارت اکسل

همه ما در دهه گذشته برنامه های Word را در هر رزومه دیده ایم اما، اکنون با افزایش داده‌ها و اهمیت آنالیز داده‌ها، مهارت در اکسل و درک نحوه دستکاری سریع داده‌ها و ایجاد جداول و نمودارها مهم‌تر از همیشه است.

تیم_برنامه_نویسی_در_مشهد_شهر_آی_تی

8. بازاریابی رسانه های اجتماعی

در حال حاضر نزدیک به یک سوم جمعیت  و 97 درصد از سهم جهانی شرکت ها از نوعی پلت فرم رسانه های اجتماعی و از بازاریابی اجتماعی استفاده می کنند. این امر بازاریابی رسانه های اجتماعی را به یک مهارت ارزشمند در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال تبدیل می کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی چیزهای بیشتری از ارسال پست در فیس بوک است. شما باید بدانید که چگونه در همه پلتفرم ها تعامل کاربر ایجاد کنید، کپی رایت کنید، تبلیغات بسازید، تصاویر بصری ایجاد کنید و دسترسی و تعامل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین باید تمام تغییرات سریع در هر پلتفرم و زمان استفاده از پلتفرم های مختلف برای اهداف مختلف تجاری داخلی را بدانید.اگر به دنبال تیمی موفق و منسجم به برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ خود هستید، تیم دیجیتال مارکتیگ شهر آی تی آماده ارائه هرگونه خدماتی در این حوزه می باشد.

اگر تا به اینجا از این مقاله و نکات بیان شده درباره افزایش مهارت های دیجیتال مارکتینگ لذت کافی را برده اید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به بخش دوم این مقاله مراجعه کنید…

منابع:

https://bit.ly/388Nkn2

shorturl.at/mqGIP

تصویر نویسنده
حانیه زمانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *